Sunday 19 April 2009

a day at the Noh theatre

The first time I ever saw a Noh play
was a workshop at my high school.
I slept soundly throughout.


I was given a ticket for a performance recently
and it was outstandingly beautiful,
my eyes were wide opened during the entire performance.


I like Noh plays now.

2 comments:

  1. こんばんは♪

    私もはじめて、能を見たのは高校生のときでした。
    英文とっても読みやすかったです。

    随分、英文書くのに慣れていますね。
    私も1回だけ英文書きました。
    すっごい大変でした。(^^;)
    http://blog.livedoor.jp/highness_made/archives/51151906.html

    多分、英文、間違っていると思います。

    ReplyDelete
  2. HighnessMadeさん
    いつも♪♪どーも♪♪です。

    いえいえ、わたしもすっごい大変です~。
    書くのも苦手ですごく時間がかかります。
    特に冠詞と単複形を調べるだけでも一苦労。
    助言してもらったりもしてますょ。
    実力ではないので(^▽^;)
    ぼちぼちがんばりますゎ。

    ReplyDelete